Awak tahu kan duit malaysia sekarang dah jatuh?

30

Haah. Kenapa?

34

Tapi kan, cinta saya dekat awak tak pernah jatuh.

37

Cintaku kepada mu ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

27

Cinta saya dan awak ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

26

Orang Malaysia masih tak habis habis lagi dengan

28

Johor nak keluar Malaysia pun nak bising . Awak tu, saya ajak keluar makan, awak bluetick . Camne?

27

Duk tanya2 bila I balik Malaysia ni nk apa ni? Nak belanja makan takpe jugak.Nak belanja nasi minyak majlis kita,

29

Shakespeare compared his lover to a summer’s day but I would compare you to malaysia cause baby you’re hot all-year long.

29

Gua dah pnah melawat banyak u kat malaysia ni, tapi tak pnah jumpa org macam u

26