Haah. Kenapa?

11

Tapi kan, cinta saya dekat awak tak pernah jatuh.

13

Cintaku kepada mu ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

9

Cinta saya dan awak ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

7

Orang Malaysia masih tak habis habis lagi dengan

7

Johor nak keluar Malaysia pun nak bising . Awak tu, saya ajak keluar makan, awak bluetick . Camne?

7

Duk tanya2 bila I balik Malaysia ni nk apa ni? Nak belanja makan takpe jugak.Nak belanja nasi minyak majlis kita,

7

Shakespeare compared his lover to a summer’s day but I would compare you to malaysia cause baby you’re hot all-year long.

8

Gua dah pnah melawat banyak u kat malaysia ni, tapi tak pnah jumpa org macam u

8

Walopun prmpn thai ramai yg lawa, lawa lg prmpn di malaysia…

10