Tapi kan, cinta saya dekat awak tak pernah jatuh.

9

Cintaku kepada mu ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

7

Cinta saya dan awak ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

5

Orang Malaysia masih tak habis habis lagi dengan

5

Johor nak keluar Malaysia pun nak bising . Awak tu, saya ajak keluar makan, awak bluetick . Camne?

5

Duk tanya2 bila I balik Malaysia ni nk apa ni? Nak belanja makan takpe jugak.Nak belanja nasi minyak majlis kita,

5

Shakespeare compared his lover to a summer’s day but I would compare you to malaysia cause baby you’re hot all-year long.

5

Gua dah pnah melawat banyak u kat malaysia ni, tapi tak pnah jumpa org macam u

5

Walopun prmpn thai ramai yg lawa, lawa lg prmpn di malaysia…

7

“Awak, Malaysia dah kalah”
“Takpe. awk menang kat hati saya”

7