Cinta saya dan awak ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik. Kalau turun pun sekejap je pastu naik balik hukhuk.

48

Malaysia dalam peta dunia kecik je kan?

41

Takpe, janji awak besar dalam hati saya

30

If you think Mydin is cheap..try going to Myheart, you might probably get most of the stuffs for free.

32

Areyoulost?If yes,letmeleadyoutomya …

26

BF: “Apa perbezaan awak dan KLCC?”
GF: “Tak tahu”
BF: “KLCC Malaysia punya, awak saya punya”

21

Orang Malaysia memang suka coffee eh , tak suka kopi.

24

Ringgit Malaysia dah jatuh.Awak tu bila plak nak jatuh ke dalam hati saya.

21

Are you Malaysian ? because everyday you’re like Cute Cute Malaysia.

23

u boleh tak i pacak kan bendera malaysia kat dalam hati u. Sebab disini lahirnya sebuah cinta.

23