Cinta saya dan awak ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik. Kalau turun pun sekejap je pastu naik balik hukhuk.

68

Malaysia dalam peta dunia kecik je kan?

57

Takpe, janji awak besar dalam hati saya

45

If you think Mydin is cheap..try going to Myheart, you might probably get most of the stuffs for free.

53

Areyoulost?If yes,letmeleadyoutomya …

41

BF: “Apa perbezaan awak dan KLCC?”
GF: “Tak tahu”
BF: “KLCC Malaysia punya, awak saya punya”

42

Orang Malaysia memang suka coffee eh , tak suka kopi.

40

Ringgit Malaysia dah jatuh.Awak tu bila plak nak jatuh ke dalam hati saya.

41

Are you Malaysian ? because everyday you’re like Cute Cute Malaysia.

42

u boleh tak i pacak kan bendera malaysia kat dalam hati u. Sebab disini lahirnya sebuah cinta.

41

Awak tahu kan duit malaysia sekarang dah jatuh?

49

Haah. Kenapa?

62

Tapi kan, cinta saya dekat awak tak pernah jatuh.

54

Cintaku kepada mu ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

48

Cinta saya dan awak ibarat harga minyak di Malaysia, sentiasa naik.

46

Orang Malaysia masih tak habis habis lagi dengan

46

Johor nak keluar Malaysia pun nak bising . Awak tu, saya ajak keluar makan, awak bluetick . Camne?

45

Duk tanya2 bila I balik Malaysia ni nk apa ni? Nak belanja makan takpe jugak.Nak belanja nasi minyak majlis kita,

44

Shakespeare compared his lover to a summer’s day but I would compare you to malaysia cause baby you’re hot all-year long.

42

Gua dah pnah melawat banyak u kat malaysia ni, tapi tak pnah jumpa org macam u

49